Latin Playboys - Dose (1999)

Rock / Roots
Label: Atlantic

1. Fiesta Erotica [Instrumental] (0:37)
  2. Cuca's Blues (2:48)
  3. Ironsides (3:09)
  4. Mustard (3:14)
  5. Nubian Priestess [Instrumental] (1:46)
  6. Dose (3:28)
  7. Latin Trip (1:59)
  8. Tormenta Blvd. [Instrumental] (2:33)
  9. Lemon 'N Ice (2:58)
  10. Locoman (2:08)
  11. Toro [Instrumental] (3:50)
  12. Paletero (3:13)
  13. Paula Y Fred (3:05)
Heel mooi album... Maar ja, dat vind alleen ik.. Het is hier wel een beetje eenzaam..

avatar van Willem12982
Kaik schreef:

Beter laat dan nooit maar je bent niet de enige hoor. Mooi eclectisch album van 2/5 van Los Lobos. Nu de nieuwe van Lobos uit is en die me toch tegenvalt grijp ik nog eens terug op deze en de self titled debuutplaat. Samen met Kiko het mooiste wat deze mannen hebben gemaakt.

avatar van spinout
Het is wel een plaat die in één ruk beluisterd moet worden vind ik persoonlijk. Als losse nummers overtuigt deze minder.

avatar van Willem12982
spinout schreef:

Ben ik geheel met je eens. De ervaring is beter op die manier.