Upchuck - Sense Yourself (2022)

Punk / Rock

8. In Your Mind (5:14)
  9. Leech (1:45)
  10. Our Skin (3:58)
avatar van philtuper
Wat een rake vuistslag is dit! Geweldige zangeres, geweldige sound. Dit zijn 34 heerlijke, razende minuten!

avatar van philtuper
Deze heerlijke bak chaos is as. vrijdag te bewonderen in het Stroomhuis Eindhoven. Zou toch iets kunnen zijn voor liefhebbers als mayemblik, captain scarlet, exsxesven, trebremmit, niels94, McSavah, Glitch, madmadder, lambfv4.0, WVTRVE, wendyvortex, nachtschade, SOAD, bennerd, Linus Van Pelt en redcoda? (alvast excuus voor de evt. spam)

avatar van captain scarlet
Klinkt opwindend. Helaas Vrijdag verhinderd, anders zou ik zeker 'n bezoekje gaan brengen.
Avond ervoor wel in Eindhoven voor het concert van Masters of Reality in de Effenaar.

Ook goed natuurlijk!