O'Flynn x Frazer Ray - Shimmer (2022)

Electronic / Dance

10. Katara
  11. Light It Out
  12. You Need Me
avatar van -SprayIt-
Benieuwd naar deze plaat!

avatar van overmars89
Er valt genoeg te genieten op deze Dance plaat van de geniale O'Flynn & de voor mij nog onbekende Frazer Ray. Genoeg grooves en riddims die heerlijk om te smullen zijn en een aantal daarvan zou ik wel in een setje kunnen verwerken.

In albumvorm als geheel zijn de tracks iets te eenvormig. Desalniettemin wel een mooie blend van stijlen in een dance hoekje waar ik wel voor te paaien ben.

avatar van remcodurez
Op het eerste zicht is O'Flynn nooit heel verrassend. Andere artiesten als Flume, Bicep en Bonobo om er maar enkelen te noemen zijn nooit ver weg.

Maar zijn producties zijn dik kwa geluid en luisteren goed weg. Ook deze weer. Vette beats, dikke grooves en hoog entertainment-gehalte.