Romare - Fantasy (2022)

Electronic
Label: You See

1. Quiet Corners of My Mind (4:28)
  2. Priestess (4:07)
  3. Walking in the Rain (4:28)
  4. Dungeon (3:17)
  5. Seventh Seal (5:39)
  6. Arthur (2:56)
  7. Sunset (4:49)
  8. The Fool (4:01)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Oei, nieuwe single Walking in the Rain klinkt wel erg goed. Een soort psychpopnummertje, wat trager en dromeriger dan ik van Romare zou verwachten, mooi!

avatar van remcodurez
Ondertussen zijn er twee nummers van het album vrijgegeven. Zoals panjoe aanhaalt zijn ze wat rustiger dan we gewend zijn. Vermoedelijk wordt het hele album een dromerige psychedelische electronica trip.

Zeker als je ziet dat A Hold en Pot of Gold (b-sides van de singles) een stuk meer dansbaar en uptempo zijn.
Van mij mag er ook een meer dansbaardere Fantasy II komen, want die B-sides zijn best lekker!