KLC the Drum Major - P1 (2021)

1 stem

Label: Overdose Empire

1. The Drum Major (1:46)
  2. I'Ont Hide (5:20)

met Fiend, Mr. Serv-On en Mia X

3. Play It Loud (5:01)

met Fiend, January Walker en Skull Duggery

4. Holla at Me [Extended Version] (6:49)

met January Walker, Mystical en BG

9. I Got You (6:12)

met Byou2ful

10. Hold It Down (4:12)

met Juvenile, Snoop Dogg en Soulja Slim

11. Where Them Hoes At (5:56)

met Soulja Slim en Daz Dillinger

12. Do What I Gotta Do (5:46)

met T Knock

13. In a Minute (4:45)

met Byou2ful

14. No Place Like Home (5:29)

met Mannie Fresh

15. Loyalty (Never Question) (3:18)

met Tommy 2 Face

16. Duffy (4:30)

met Paco Troxclair

avatar van thomzi50
Heerlijk hoe KLC zoveel van de overgebleven No Limit Soldiers weer bij elkaar heeft gebracht. En er af en toe best lekkere, opgepompte beats onder zet. Niet eens met een typisch No Limit-geluid, wél met een typisch dirty south-geluid. Verheffend is het niet, lekker van tijd tot tijd wel. Jammer alleen dat hij zelf is gaan rappen. KLC is een heel zwakke MC, die zelf niets lijkt te geloven van wat hij zegt.
En wat is er gebeurd tussen hem en Master P? Ja, ze kregen onenigheid eind jaren negentig, maar sindsdien hebben ze voor zover ik weet niets meer samen gedaan, niet eens eventjes samen op een podium gestaan. Terwijl de meeste No Limit-vetes, vermoedelijk uit financiële overwegingen omdat er gezamenlijke shows gegeven kunnen worden, inmiddels wel enigszins zijn bijgelegd.