Thumpasaurus - Thumpaverse (2021)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Emotional Pain (3:00)
  2. You Don't Know What You're Talkin' Bout (3:16)
  3. I'm Pissed (3:14)
  4. Struttin' (3:48)
  5. High School (1:53)
  6. It Doesn't Matter (3:22)
  7. What Do I Do (2:33)
  8. Have You Ever Been So Lucky (3:18)
  9. Reaching (5:34)
  10. Arf Dog (0:42)
  11. Space Barn (4:42)
  12. End of the Night (4:04)
avatar van Mssr Renard
Vooral erg grappig deze band. Een beetje Talking Heads, een beetje B'52's, een beetje Vulfpeck, een beetje Primus, een beetje Funkadelic, van alles wat in deze bonte mix van funked up party rock waar je bij elk nummer wordt aangespoord tot dansen.

Dat 'Struttin'' geen wereldwijde hit is, snap ik niet. De grap is er wel snel af, maar dat is vaker met comedy-acts, maar 'Struttin'' is wel echt briljant en verslavend.

Ik heb de video's alvast toegevoegd en deze heren hebben ook een bandcamp pagina: Thumpaverse | Thumpasaurus - thumpasaurus.bandcamp.com

avatar van esteban
Mssr Renard schreef:

Wel ... Struttin' is momenteel een TikTok hit en het aantal views van de video zijn plots aan 't stijgen. De band is trending aldaar. Zo heb ik nu pas I'm Pissed ontdekt. En dat nummer zou bovenaan mijn weeklijst (forum) geraakt zijn moest ik het bij release gekend hebben. Grappig en aanstekelijk, geweldige song! Hopelijk pikken meer mensen het op.

Momenteel het album aan 't beluisteren. Er staan bijzonder toffe nummers op. Het is ... vanalles en nog wat.