Eivør Pálsdóttir - Human Child (2007)

Faeröer
Pop / Folk
Label: RecArt

1. Human Child (4:52)
  2. Mercy of Darkness (4:10)
  3. Do Not Weep (5:27)
  4. Mother Teresa (6:14)
  5. Trees in the Wind (3:57)
  6. You Are All (6:40)
  7. Listen (5:28)
  8. The Waltz (4:09)
  9. Snowflakes Within (4:59)
  10. Elisabet Og Elinborg (4:14)
avatar van nootjes
Helaas geraak ik maar niet in het bezit van de "originele" Faroerstalige (voor zover dat een woord is) versie, maar deze Engelstalige is ook niet slecht. Hoogtepunten: het lieflijke Elisabet Og Elinborg, waarop Eivørs twee zusjes schattig het lalalala-refrein meezingen, Snowflakes Within en Trees in the Wind.

avatar van Njal
nootjes schreef:

De Faeröerse (?) versie kun je b.v. kopen bij imusic.dk . En er bestaat ook een versie met beide CD's zag ik ooit op eBay.