Ioana Iorgu - Mean Time (2022)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Worried (1:55)
  2. Worries (3:49)
  3. Painkillers (2:04)
  4. Automatic Grief (3:22)
  5. Snake (2:29)
  6. Honey (2:25)
  7. Baby Blue Memories (3:50)
  8. Knots (4:29)
  9. I'm Happy (2:41)
  10. The Wife (4:40)
  11. Anxiety (3:23)
avatar van WesleyX16
Wat maakt de muziek Ioana zo fijn. Het zijn de gitaren en de donkere sound. Zeker de eerste song dateert al vanaf halverwege vorig jaar. I’m happy is de eerste van de vijf singles. Ik weet niet hoe lang ze en wanneer ze de studio is ingegaan. Want volgens mij studeert deze dame nog.

Er zit veel spanning en agressie in de songs met af-en-toe een rustig moment, zoals Automatic Grief en Baby Blue Memories. Maar het is dan geen relaxte rust. Maar ze zorgen er wel voor dat het album dynamisch blijft.

Maar nummers als Painkillers, Snake en I’m Happy, daar word ik heel blij van. Is muziek niet de enige agressie die geoorloofd is?