IQ - J'ai Pollette D'Arnu (1991)

Label: Giant Electric Pea

1. It All Stops Here (7:42)
  2. Sera Sera (2:45)
  3. Intelligence Quotient (7:34)
  4. Dans le Parc du Chateau Noir (7:40)
  5. Medley (14:27)
  6. Common Ground (6:59)
  7. Promises (7:07)
  8. Wurensh (8:35)
avatar van Jester
Een beetje een mengelmoesje van B-kanten en live opnames, maar wel met de studioversies van drie zeer geslaagde IQ-nummers: It All Stops Here, Intelligence Quotient (erg sterk nummer) en in iets mindere mate Dans le Parc du Chateau Noir.

De live versies (5 tot en met 8 ) voegen niet zo heel veel toe. De medley bestaat overigens uit The Last Human Gateway, Outer Limits, It All Stops Here en The Enemy Smacks).

avatar van Gert P
Goed verwoord, heb hem nu ook kunnen bemachtigen en dat maakt je verzameling van Iq weer wat kompleter.

avatar van Jumpjet
Wat een rommeltje, deze plaat. Ik kende alleen Nomzamo en Are you sitting comfortably en daarbij vergeleken was dit lo-fi. Bovendien prefereer ik Paul Menel als zanger boven Nicols.

avatar van Gert P
Jumpjet schreef:

Dit is ook geen officiele plaat maar een cd die je bij concerten kon kopen met wat live en studio opnames.
Nou ik prefereer Nickols.

avatar van ChrisX
Gert P schreef:

Deze cd is feitelijk gemaakt om een beetje cash-flow op gang te krijgen kort nadat ze hun eigen label hadden opgezet.

avatar van muis544
[/quote]
Bovendien prefereer ik Paul Menel als zanger boven Nicols.
[quote]

Vreemd, want op deze cd zingt juist Paul Menel alles (behalve het "No" op 'Dans Le Parc...')