Marianne Weber - Tranen van Geluk (2007)

Label: Disky

1. 'n Meisje Huilt (3:01)
  2. Daar Blijft 't Dan Ook Bij (3:08)
  3. In de Hemel (3:45)
  4. De Gazoo-speler (3:33)
  5. Als de Sterren Daarboven Stralen (3:16)
  6. Waarheen Jij Gaat (3:44)
  7. Mama, Ik Zal Altijd voor Je Zorgen (3:31)
  8. De Leugenaar (3:13)
  9. Lachen Kan Ik met Jou (3:10)
  10. Eén Keer Teveel (2:48)
  11. 'n Derderangs Burger (3:07)
  12. De Ogen van M'n Kind (3:19)
  13. Verloren Liefde, Verloren Dromen (4:03)
  14. Breng Eens een Glimlach (3:42)
avatar van *San*
Ja normaal hou ik echt niet van deze muziek, maar ik snuffelde is door mijn oma haar kast en ik kwam deze tegen. En haar single: meisje huilt. Is echt mooi, vind ik persoonlijk. En ook Lachen kan ik met jou!

Een 4*

Zeker een goede cd!

TheArtfulDodger
Een Meisje Huilt vind ik het mooiste nummer dat ik ken van Marianne Weber (Ze verkoopt haar lichaam alleen maar voor dat witte goud...). Maar om eerlijk te zijn hoor ik liever Corry Konings. Marianne Weber zingt een beetje door haar neus. Het ziet er ook allemaal net iets té gelikt uit bij haar. En Corry Konings is een Brabantse en komt uit dezelfde contreien als ik, dat scheelt ook natuurlijk.