Willie Nelson - Tales Out of Luck (Me and the Drummer) (2001)

Country
Label: Corazong

1. Me and the Drummer (5:07)
  2. Home Motel (4:08)
  3. Let My Mind Wander (5:04)
  4. I'd Rather You Didn't Love Me (3:24)
  5. Something to Think About (2:49)
  6. No Tomorrow in Sight (3:10)
  7. I'm So Ashamed (3:41)
  8. Moment Isn't Very Long (3:19)
  9. Rainy Day Blues (3:34)
  10. You Wouldn't Cross the Street to Say Goodbye (3:25)
  11. I Guess I've Come to Live Here in Your Eyes (2:46)
  12. Forgiving You Ws Easy (2:59)
avatar van nikon42
Oude wijn in nieuwe zakken blijft toch best wel te pruimen, zolang het maar geserveerd wordt door Willie (dat mag ook, het is zijn eigen wijn). Ik heb de niet europese versie, met 1 extra nr: What a day to live en een andere hoes.

avatar van nlkink
Moet haast wel een mooiere hoes zijn. Dit ziet er uit alsof het voor de koopjesbak bij de Texaco is gefabriceerd. Overigens vraag ik me af of dit album wel onder de compilaties gerekend moet worden. Willie Nelson neemt hier met zijn oude begeleidingsgroep The Offenders live in de studio een aantal liedjes op die hij in de zestiger jaren had gecomponeerd maar die deels niet zijn uitgebracht en deels erg moeilijk op te snorren.
Volgens Allmusic is de kwaliteit van het songmateriaal goed.
Persoonlijk beschouw ik dit als een regulier album.

avatar van Twinpeaks
Ook ik heb de versie waar Nikon het over heeft. Mooiere hoes inderdaad met twee dobbelsteentjes in het doosje. Muzikaal is het allemaal uiterst verzorgd. Mooie liedje van de oude bard .Niks bijzonders , maar degelijk met strakke muzikale invulling. 4 sterren voor deze krasse knar.