June Road - Landscapes (2022)

Verenigd Koninkrijk / Belgiƫ
Folk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Seize the Day (3:49)
  2. Honestly (3:32)
  3. Glow (2:54)
  4. Little Bird (3:49)
Deze twee maken echt mooie muziek! Gezien als voorprogramma voor Marillion. Als je het teveel hoort gaat het wel vervelen, maar ze weten met beperkte middelen live de aandacht goed vast te houden.

avatar van vigil
Jammer dat ze Big Love er niet even bij hebben gezet.

vigil schreef:
Jammer dat ze Big Love er niet even bij hebben gezet.

Hopelijk op het (eerste) album.

avatar van musicborst
Ze zijn nu bezig met een 2e EP welke gepland staat voor april. Crowdfunding campagne begint binnenkort! Een hele cd staat pas voor het 2e deel van 2023 op de planning.
Aldus Maia, en zij kan het weten...

avatar van vigil

avatar van musicborst

ze zeggen het...

avatar van crosskip
Gaat die niet trouwen?

Ik heb ook 2x vernomen dat ze uit Brussel kwamen. Ik vond het al raar met z'n accent, maar bij navraag bleek hij inderdaad gewoon uit het VK te komen!

avatar van Brunniepoo
Vond dit duo live een prima indruk maken, maar zo op plaat vind ik er toch beduidend minder aan eigenlijk. De viool gaf de muziek live een flinke meerwaarde en die is hier toch minder prominent aanwezig.