Love Remain - Still in Awe (2023)

Electronic / Dance
Label: SNDWNR

1. Red Flags (1:18)
  2. Be with Me (4:34)
  3. No Tears in the Morning (4:22)

met GBYG

4. Poetry of You (4:17)
  5. Queens Road Interlude (2:52)
  6. Make No Mistake (1:43)

met Cecil B

7. Amsterdam Under Rain (3:45)
  8. With You, I Can Be Anything (4:11)
  9. Like Home (5:01)
  10. Yours, Mine (4:22)
  11. Personal (3:15)
  12. Alone (Song for Walking at Night) (2:45)
  13. Missing U (1:47)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik kijk uit naar deze plaat van de up-and-coming Love Remain. De meeste singles waren top, future garage met invloeden uit triphop, ambient, en house - vooral Like Home is uitstekend. De releasedatum klopt alleen niet, want hij is nog niet uit.

avatar van remcodurez
Ik begin op 3,5*. Maar er is marge.

Ik hou wel van de combinatie aan electronische (sub)genres. leuke blend

avatar van Martijn Jonkers
Prima album na een eerste keer beluisteren. Laat ik ook maar beginnen met een veilige 3,5. Kan nog hoger worden. Wel opvallend trouwens dat de meeste recente single Poetry Of You er niet opstaat.

avatar van trebremmit
Beetje Fred Again vibes hier, laat ik daar nou helemaal niet van houden, te emo.

Op spotify en itunes staat poetry of love wel en forgiveness niet, daarom maar een correctie ingestuurd.