Move D & Dman - All You Can Tweak (2022)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Smallville

1. Hokusai (7:03)
  2. All You Can Beat (7:14)
  3. Colon.ize (10:07)
  4. Wired to the Mothership 2021 (5:49)
  5. All You Can Sweep (7:01)
  6. Doomscrolling (6:07)
  7. Luvbyrds (7:45)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
All You Can Beat heb ik de afgelopen maanden grijs gedraaid, een heerlijke deephouseplaat is dat! Zal er binnenkort eens voor gaat zitten om deze in zijn geheel luisteren.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Toch wel een erg fijn plaatje hoor, met mooie diepe microhouse. Alleen de techno van Colon.ize vind ik zelf wat minder, maar met het geweldig retro klinkende Wired to the Mothership 2021 recht de plaat daarna gelijk de rug, en het blijft kwaliteit tot het einde. Zo sterk als Move D's vorige plaat Building Bridges wordt het voor mij niet, maar dat is verder geen schande.

avatar van Mjuman
panjoe schreef:

Dat label is sowieso de moeite van het checken waard, net als de aanverwante labels Dial en Mule, alle met heel herkenbaar artwork. Voorheen hadden ze in Skt Pauli (Hamburg) een winkel, waar een van de twee Small People ook achter de balie stond; daar kon je leuke vondsten doen. Benjamin Brunn, Lawrence en Christopher Rau (o.a. The Key) zijn ook goed. Nu vindt verkoop via online plaats, maar er zijn plannen om een nieuwe winkel te starten.