Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent (2007)

Label: Domino

1. Fluorescent Adolescent (2:52)
  2. The Bakery (2:53)
  3. Plastic Tramp (2:50)
  4. Too Much to Ask (3:01)
Opvallend dat Fluorescent Adolescent duidelijk het minste nummer is in deze lijst. Plastic Tramp en Too Much To Ask zijn steengoed.

WernerGSF
Ik vind Fluorescent Adolescent niet onder doen voor The Bakery maar dat is persoonlijk.

avatar van jeroenman
Ook weer zo iets. Waarom is dit door de selectie gekomen als EP? Laten jullie beheerders dan een aparte categorie Singles maken ofzo.

jeroenman schreef:

Juist, en waarom is 'When The Sun Goes Down' dan weer géén EP? Die heeft ook 3 nonalbum tracks.

WernerGSF
Ik wilde die ook toevoeggen, maar ik kon niet op internet vinden waar ik When the Sun Goes Down kon kopen met 4 tracks.
Dus die ging niet door. Fluorescent Adolescent daarin tegen wel want die heb ik namelijk zelf origineel.

avatar van Irish
Plastic Tramp.. wat een nummer zeg. *4.5

Plastic Tramp is echt geweldig, super! The Bakery en Too Much to Ask zijn ook prima. Betere EP dan Brianstorm: 5,0* (de volle mep dus!).

Leuk EP'tje met heerlijke rustige nummers

avatar van hoi123
Hmm, vind Brianstorm toch een betere EP.. Ik geef deze EP 3* door Plastic Tramp, wat ik persoonlijk misschien wel één van de beste van de Arctic Monkeys vind. De rest vind ik maar matig.

Bijna vier jaar na dato vind ik Too Much To Ask nog steeds heel goed. Tekstueel gezien van een ongekend niveau, echt één van de beste nummers van het afgelopen decennium.