ABBA - The Hits (1990)

Label: Pickwick

1. Waterloo (2:46)
  2. S.O.S. (3:23)
  3. Dancing Queen (3:53)
  4. Knowing Me Knowing You (4:04)
  5. Lay All Your Love on Me (4:24)
  6. Super Trouper (4:16)
  7. Take a Chance on Me (3:47)
  8. I Do I Do I Do I Do I Do (3:19)
  9. Honey Honey (2:59)
  10. Hasta Mañana (3:11)
  11. The Visitors (4:28)
  12. Mamma Mia (3:34)
avatar van musician
Slordige verzamelaar, keuzes raken kant noch wal.

Bovendien hele matige geluidskwaliteit. Liefhebbers van ABBA raad ik ten zeerste aan minimaal een geremasterde compilatie te kopen of anders de eveneens geremasterde studio-cd's (met bonus-tracks) uit de periode 1973-1982, zoveel zijn dat er nu ook weer niet.

Fleetwood fan
Voor deze beoordeling doe ik even mijn ogen dicht en begeef mij weer in 1990 toen ik van mijn ouders deze CD kreeg. ABBA kende ik natuurlijk al want ja ABBA is bijna algemene ontwikkeling. Deze CD vond ik helemaal te gek want nu had ik alle liedjes volledig ipv opgenomen vanaf de radio met mijn cassette bandjes.
Nu anno 2009 is de interesse toch wel weggezakt. Alleen in een lollige bui wil ik deze nog wel eens opzetten en dan vooral om de goede herinneringen die ik oa had met Dancing Queen. (in een cabrio door het centrum van Valkenburg tijdens een zwoele zomeravond...wat een lol hadden we toen).

avatar van Madjack71
Sluit me aan bij musician.