Nag & Deadbeat Larry - Hoofd Stuk (2022)

1 stem

6. Geven (3:15)
  7. Hoofd Stuk (2:59)
  8. 10K (3:35)
avatar van Yestsida
Nag vind ik altijd wel leuk, maar meer dan dat ook niet.

Mijn favoriete project van hem blijft toch wel Geen Half Werk met TWAN, Hoofd Stuk heeft hetzelfde pluspunt als dat album. Op elk nummer is hij namelijk in combinatie met een andere rapper te horen, op dit project dus met de voor mij onbekende Deadbeat Larry (op de titeltrack is Nag zelfs niet te horen).

Wederom vind ik Nag beter uit de verf komen als hij de tijdsduur niet solo moet vullen en Deadbeat Larry vind ik een aangename verrassing! Fijne, iets wat hesere, stem heeft die man! Hopelijk horen we nog veel van hem.

8 fijne tracks die nergens echt uitblinken. De titeltrack is leuk voor één keer maar het feit dat Deadbeat Larry hier een outro van 2 minuten aan elkaar praat is nét te veel van het goede.