Yazmin Lacey - Voice Notes (2023)

R&B / Jazz
Label: Own Your Own

1. Flylo Tweet (2:00)
  2. Bad Company (3:38)
  3. Late Night People (5:34)
  4. Fool's Gold (3:47)
  5. Where Did You Go? (6:21)
  6. Sign and Signal (4:22)
  7. From a Lover (2:55)
  8. Eye to Eye (4:37)
  9. Pieces (5:48)
  10. Pass It Back (6:24)
  11. Tomorrow's Child (3:37)
  12. Match in My Pocket (2:56)
  13. Legacy (3:32)
  14. Sea Glass (6:10)
avatar van Reijersen
Een album dat in legio eindejaarslijstjes te vinden was, maar volledig langs mij heen was gegaan. Laten we het houden op beter te laat dan nooit. Het album opent met het spoken word nummer Flylo Tweet. Er wordt wel een bijzondere sfeer neergezet. Daarop volgt het lekker relaxte Bad Company, dan weer de fijne muziek op Late Night People. Niet per se een imponerende stem eerlijk gezegd. Fool's Gold biedt een warme sound, dit is mooie muziek. Where Did You Go? is echt een heerlijk nummer. Rijk, warm en intiem zijn zomaar wat termen die in mij op komen. Ook Sign an Signal is weer fijn, net als het heerlijk relaxte From a Lover en het fijne lome Eye to Eye. Pieces is al net zo fijn en het dromerige Pass it Back biedt net even wat anders. Tomorrow's Child en Match in My Pocket zijn mooie en relaxed. Daar valt Legacy ook wel onder, evenals de hele fijne afsluiter Sea Glass. Dit is een mooie plaat geworden.