Enter Shikari - A Kiss for the Whole World (2023)

Rock / Electronic
Label: So

1. A Kiss for the Whole World X (3:31)
  2. (Pls) Set Me on Fire (3:04)
  3. It Hurts (3:18)
  4. Leap Into the Lightning (3:04)
  5. Feed Yøur Søul (1:18)
  6. Dead Wood (3:50)
  7. Jailbreak (3:54)
  8. Bloodshot (3:24)
  9. Bloodshot (Coda) (1:17)
  10. Goldfĭsh ~ (3:20)
  11. Giant Pacific Octopus (I Don’t Know You Anymore) (2:37)
  12. Giant Pacific Octopus Swirling Off Into Infinity… (1:15)
avatar van legian
(Pls) Set Me on Fire weet nou niet echt te overtuigen. Korte plaat ook trouwens. Maar eens afwachten wat ze er van weten te maken.

avatar van coldwarkids
(Pls) Set Me On Fire is weer typisch Enter Shikari. Kei veel zin in weer!

avatar van coldwarkids
Dit is toch wel hun minste tot nu toe. Een zeer kort album en helaas voor hun doen, weinig inhoud...

avatar van legian
Het lijken wel de b/c kantjes van Nothing is True. Net zoals die plaat luistert deze ook erg makkelijk weg, mede geholpen door de korte speeltijd. Maar ze missen hier de enkele parels die ze daar nog wel wisten te leveren. Hier is het vooral meer van hetzelfde zonder iets nieuws, verrassends of interessants te bieden. Het geheel klinkt erg ongeïnspireerd en weet verder geen enkele indruk achter te laten.

Ik ga mee met coldwarkids dat dit hun minste plaat is. Alleen ben ik minder positief met mijn cijfer.

avatar van coldwarkids
Sommige nummers komen nu beter door. Al kan ik dan echt helemaal niks met A Kiss For The Whole World X en Dead Wood.
Het borduurt voort op Nothing Is True maar die plaat was heel sterk en had meer lengte.