Skyzoo & The Other Guys - The Mind of a Saint (2023)

Label: HiPNOTT

1. Eminent Domain (3:56)
  2. Views from the Valley (3:24)
  3. Panthers & Powder (3:37)
  4. Straight Drop (4:34)
  5. 100 to One (6:12)
  6. Bodies! (3:24)
  7. The Balancing Act (4:57)
  8. Brick by Brick (4:01)
  9. Apologies in Order (3:46)
  10. Purity (6:33)
avatar van -marco-
Hiphop 2023 begint goed met dit sterke album van Skyzoo. Heerlijk.

avatar van jordidj1
Skyzoo is altijd een fijne rapper om naar te luisteren.
Dit album klinkt ook weer sterk.

avatar van Silky & Smooth
Heerlijk album met producties die goed bij Skyzoo passen. De plaat gaat sterk van start, maar kakt op een gegeven moment toch een beetje in.

avatar van Nr.4
Skyzoo is altijd dik in orde. Producties zijn prima. Toch vind ik het wat saai allemaal, ondanks een goed uitgewerkt concept. Het is ook een beetje dat concept dat me niet zo boeit als niet serie-kijker.

avatar van Harderwiek
Vermakelijk album dat lekker weg luistert, maar veel meer is het ook niet. Kan zo snel niet bedenken wanneer ik dit zomaar zou opzetten? Het is kwalitatief gewoon goed, zowel raps als beats, vooral de jazz-samples zijn erg fijn. Toch is de plaat in totaliteit weinig uitzonderlijk.

avatar van 'rens.
Heerlijk soulvolle beats, en hier en daar wat horns. Goede raps. Alle tracks gaan in de playlist.