B12 - Slope (2007)

Electronic / Dance
Label: B12

1. Slope (6:55)
  2. Magnetic Fields (5:29)
  3. Static Glitch (6:08)
avatar van T.O.
The return of B12... ze gaan met het titelnummer wel erg richting de minimal house-trend Lekker nummer verder. De andere twee tracks laten al meer het vertrouwde techno/idm-geluid horen.

avatar van John Doe
Moet het misschien nog een paar keer luisteren, maar ik vond bijna nergens echt het vertrouwde geluid. Het meegaan met de trend gaat hier wat ten koste van de kwaliteit, hoewel het al gauw gaver blijft dan de gemiddelde producties in het genre.

In ieder geval heel leuk om ze actief te zien en vooral dat ze al hun oude materiaal gaan rereleasen (alhoewel ze dat wel een beetje duur plannen uit te brengen met iedere ep op een aparte cd, bron)