MxPx - Secret Weapon (2007)

Punk
Label: Tooth & Nail

1. Secret Weapon (2:06)

met Brian Baker

2. Shut It Down (2:59)

met Tim Pagnotta

3. Here's to the Life (2:57)
  4. Top of the Charts (2:33)
  5. Punk Rawk Celebrity (2:42)
  6. Contention (1:17)
  7. Angels (3:15)
  8. Drowning (3:51)
  9. Chop Shop (2:14)
  10. You're on Fire (3:19)
  11. Bass So Low (3:37)
  12. Sad Sad Song (2:44)
  13. Never Better Than Now (2:47)
  14. Biting the Bullet (Is Bad for Business) (3:18)
  15. Not Nothing (3:06)
  16. Tightly Wound / All About Nothing (6:30)

met Benji Madden

17. The Hoo-Ha Jangle * (3:29)
  18. Madcap Scheme * (2:10)
avatar van gameg
Okee dan de nieuwe van MxPx
ik heb hem geluisterd en weet niet wat ik moet zeggen...
nou heeft mxpx me nog nooit teleurgesteld
maar ook nooit verrast
tot dit album! Wow het klinkt als een greatest hits van de afgelopen jaren van mxpx alleen dan gevromd in nieuwe nummers...elke stijl vanaf slowly going the way... komt er wel even in voor
ik krijg hem morgen legaal binnen...heb hem daarvoor geluisterd via een downloadversie wat te maken had met ongeduld!
maar.... the guys are back!!! een album wat nog lang in mijn zowel algemene als mxpx top5 zal staan

xAnoukx
Eindelijk weer een nieuwe MxPx
4,5*! Niet zo geweldig als Slowly Going the Way of the Buffalo en The Ever Passing Moment, maar nog altijd heel goed =D
Iets minder zijn Bass So Low en Chop Shop vind ik persoonlijk.
Favoriete nummers: You're On Fire, Angels, Never Better Than Now, Not Nothing (wel een moeilijke keuze )