Fall Out Boy - So Much (for) Stardust (2023)

Label: Fueled by Ramen

1. Love from the Other Side (4:39)
  2. Heartbreak Feels So Good (3:37)
  3. Hold Me Like a Grudge (3:35)
  4. Fake Out (3:29)
  5. Heaven, Iowa (3:56)
  6. So Good Right Now (2:58)
  7. The Pink Seashell (1:02)

met Ethan Hawke

8. I Am My Own Muse (3:45)
  9. Flu Game (3:37)
  10. Baby Annihilation (1:07)
  11. The Kintsugi Kid (Ten Years) (3:55)
  12. What a Time to Be Alive (3:42)
  13. So Much (For) Stardust (4:51)
avatar van Denzradio
Lekkere plaat, 4 sterretjes van mij

avatar van Axeqlusive
Mijn vriendin is nogal van dit soort Amerikaanse rockbandjes. Ze wilde graag naar het aanstaande concert en met de nodige toffe vinyl variaties voor hun nieuwe albums dacht ik 'laten we die eens in huis halen'. Dus hier ligt de verdomd fraaie 'Glow in the Dark'-versie op de draaitafel.

Nu dacht ik oprecht dat ze hun beste tijd wel gehad hadden, maar ik ben echt blij verrast. Het is echt een lekker fris en energiek plaatje. Patrick Stump zijn stem is live niet altijd even goed in balans (dan zeg ik het netjes), maar klinkt hier top en uit duizenden herkenbaar. Tweede kant van het album is wat minder dan de eerste kant, maar... leuk! Luisteren we vast nog een keertje vaker.