Patrick Wolf - The Night Safari (2023)

Pop / Electronic
Label: Apport

1. The Night Safari (6:09)
  2. Nowhere Game (4:31)
  3. Acheron (3:26)
  4. Dodona (7:27)
  5. Enter the Day (4:36)
Wow, is ie terug?

avatar van coldwarkids
Ben toch wel wat teleurgesteld. Had liever een compleet album gehad.. maar het laat waarschijnlijk niet lang op zich wachten.

coldwarkids schreef:

Ook mijn gedachte. Maar aan de andere kant: het had ook zo kunnen zijn dat we nooit meer wat van zouden horen.

Hopelijk snel hierna een vervolg in album vorm.

avatar van Martin Visser
Nieuwe muziek van Patrick Wolf! Hopelijk snel een heel album. En dan ook een tour? Zo lang geleden dat ik hem live zag.

avatar van MusicFreak
In de UK doet Patrick een aantal optredens maar meen gelezen te hebben dat die al uitverkocht zijn..

Ik vind de vooruit geschoven singles prachtige nummers! Blij dat ie terug is. Kom maar door met dat album

Zodra ik deze EP opstartte werd er vanaf de bank geroepen: hey, Patrick Wolf!

Toen ik kenbaar maakte dat dit zijn nieuwe EP was kwam gelijk de opmerking 'gaat ie toeren want dan wil ik er weer heen hoor'.

Met andere woorden als iemand die niet zo met muziek bezig is het gelijk herkent en er zin in heeft zegt dit wel wat.

Patrick levert wederom een fraai stuk muziek af en ik kan alleen maar hopen dat we snel een volwaardig album krijgen. En die tour? Ik kan niet wachten.