Mandy, Indiana - I've Seen a Way (2023)

Electronic / Rock
Label: Fire Talk

1. Love Theme (4k Vhs) (3:17)
  2. Drag [Crashed] (4:27)
  3. Pinking Shears (2:32)
  4. Injury Detail (4:16)
  5. Mosaick (0:58)
  6. The Driving Rain (18) (2:45)
  7. 2 Stripe (5:55)
  8. Iron Maiden (2:35)
  9. Peach Fuzz (4:44)
  10. (ノ>Ω) ノ: ゚: ゚’☆ (Crystal Aura Redux) (3:00)
  11. Sensitivity Training (2:34)
avatar van vivalamusica
Dit anarchistisch samenraapsel aan sounds, effecten en contrasten merkwaardige zang, het werkt wonderwel, aanbevelingswaardig althans voorzover je eigen smaak reikt

avatar van VladTheImpaler
Gooi Gilla Band, Suuns en Underworld in de blender en je krijgt dit. Zelfs voor muziekliefhebbers die wel wat gewend zijn, zal dit geen gemakkelijke kost zijn. Intens is een understatement

avatar van Grizzly Bear
Spotify sloeg compleet op hol bij nummer 3 of 4, opnieuw op moeten starten. Wel typerend voor deze plaat denk ik . De naam klinkt lieflijk, maar dat is het dus niet.. Niet per se slecht, maar er zijn weinig momenten dat ik hiervoor in ben..

avatar van LittleBox
Ik las al Underworld en Suuns (en dan is mijn aandacht gewekt) en nadat ik me vooraf thuis heb verontschuldigd voor wat het gezin te horen zou krijgen met een grote grijns dit album beluisterd. Wat heerlijk ontregelend en vét. Ik zou de invloed van Low nog willen toevoegen ('Iron Maiden'!) en wat een mix heb je dan zeg. Geweldig. Toevallig kwam ik er gisteren achter dat ze ook op Lowlands staan volgende week dus dat is een zekerheidje qua aanwezigheid in de betreffende tent. Oordoppen in, grijns op het gezicht, ik ben er klaar voor.

Op Pitchfork zelfs een 8,3.

avatar van dix
dix
Klinkt als Ladytron nadat ze de Butthole Surfers ontdekten. Lekker hoor.