Sleep Terror - Railroad to Dystopia (2023)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Before the Tragedy (2:54)
  2. All but Nine (2:55)
  3. Dignity Thieves (3:31)
  4. Swamps of What If (2:39)
  5. Spineless en Masse (4:10)
  6. Railroad to Dystopia (2:59)
  7. Anxiety Dreams (3:35)
  8. Bite the Bullet (3:25)
avatar van Eddie
Dit is toch wel één van de meest bijzondere platen die ik de afgelopen jaren heb gehoord. Het is volledig instrumentaal, daar hou ik eigenlijk nooit zo van maar hier stoort me dat totaal niet. Sleep Terror speeld heerlijke techdeath maar combineert dat perfect met allerlei Cajun-dingen (als het een ander soort country achtige invloed is, corrigeer me dan graag. Eddie is niet zo thuis in de country). Dat doe ln ze op een dusdanig gieee manier dat het blijft boeien. Het gebrek aan zanger stoort me dan ook totaal niet. Dit zou zomaar eens Een van de de toppers van het jaar kunnen worden.

avatar van legian
Ik ga grotendeels mee met je verhaal Eddie, hoewel het voor mij vrij zeker niet een van de toppers gaat worden dit jaar. Is het wel een van de leukere ontdekkingen. Een creatieve genre mix en dan ook nog erg fijn uitgewerkt.