The Black Seeds - Into the Dojo (2006)

Nieuw-Zeeland
Reggae
Label: Capitol

1. Sometimes Enough (4:46)
  2. The Answer (3:49)
  3. Heavy Mono E (5:21)
  4. Cool Me Down (4:59)
  5. One by One (3:52)
  6. Give and Take (4:13)
  7. Got a Girl (3:38)
  8. Love for Property (6:10)
  9. Good People (Get Together) (4:27)
  10. Way the World (5:16)
  11. The Prince (3:27)
  12. Cool Me Dub (4:54)
  13. Sometimes Dub (4:51)
avatar van misja82
Fijne chill muziek van de heren uit nieuw zeeland. Daar de voorgaande cd al erg goed in de oren klinkt is deze een stuk completer. Het zit allemaal net wat beter in elkaar dan "on the sun".

Ben reuze benieuwd naar de nieuwe plaat, die binnenkort uitkomt. Ook veel zin in het concert dat ze in de melkweg gaan geven en de volgende dag veranda sessies bij timboektoe in wijk aan zee!

avatar van Bubblez
Gezien en van genoten tijdens de zomerfeesten Nijmegen 2008. Meteen achter een cd aangegaan, deze. Fijne muziek

heb de afgelopen winter en deze zomer zo genoten van deze cd.
heerlijke niets aan de hand muziek met een sausje dub, reggae, rock,pop en jazz. Hun concerten zijn echt klassiekers. Zeker die van 2007 in Timboektoe. Komen ergens in november waarschijnlijk weer naar Nederland voor