Tell Everybody! (2023)

Blues
Label: Easy Eye

1. R.L. Boyce - Coal Black Mattie
  2. Robert Finley - Tell Everybody
  3. Moonrisers - Tall Shadow
  4. Dan Auerbach - Every Chance I Get (I Want You in the Flesh)
  5. Jimmy "Duck" Holmes - Catfish Blues [Mono]

met Joe Walsh

11. Gabe Carter - Buffalo Road
  12. Glenn Schwartz - Collinwood Fire
avatar van MarkS73
De nummers die al verschenen zijn klinken geweldig met Every Chance I Get van Dan Auerbach en Tell Everybody als voorlopige hoogtepunten. Een album waar ik enorm naar uitkijk.

avatar van MarkS73
Een verzamelalbum met artiesten van Dan Auerbach's Easy Eye Sound label. Toen Auerbach jonger was kocht hij de samplers van het Fat Possum label en ontdekte op deze manier veel nieuwe blues artiesten, nu hij zijn eigen label en een behoorlijke stal geweldige muzikanten heeft leek het hem een goed plan zijn artiesten ook eens op deze manier in de spotlight te zetten en dat lukt hem goed. Wat een lekker album zeg, een album vol met heerlijke swamp blues. Ook is er een nieuw nummer van The black Keys op te vinden, hopelijk is dit geluid een voorteken voor het nieuwe album waar momenteel aan wordt gewerkt want het klinkt geweldig.