Arild Andersen / Ralph Towner / Naná Vasconcelos / Audun Kleive - If You Look Far Enough (1993)

Jazz
Label: ECM

1. If You Look (3:10)
  2. Svev (5:25)
  3. For All We Know (5:58)
  4. Backé (5:46)
  5. The Voice (7:43)
  6. The Woman (4:36)
  7. The Place (3:06)
  8. The Drink (4:58)
  9. Main Man (4:59)
  10. A Song I Used to Play (4:04)
  11. Far Enough (6:22)
  12. Jonah (4:03)
avatar van Broem
Blind uit mijn platenkast getrokken. Erg lang niet meer naar geluisterd. Ben Arild altijd blijven volgen. De samenwerking met een aantal grote uit de moderne jazz hoek is op dit album (wederom) fenomenaal. Er gebeurt werkelijk van alles en het album heeft een 'spacey' karakter. Heerlijke album om naar te luisteren. Nana Vasconcelos kan bij mij ook een potje breken. Man is verantwoordelijk voor de prachtige, vaak subtiele percussie op de albums van Pat Metheny. Cirkeltje is snel rond. ECM label staat garant voor een prachtige weergave en productie. Alle details zijn hoorbaar en de plaatsing is fantastisch. Dikke plus bij Broem.