Maya Azucena - Junkyard Jewel (2007)

Soul

7. Like No Other (3:45)
  8. Still Searchin (3:46)
  9. Wash Over (5:49)
  10. G-hetto (4:18)
  11. Break the Spell (5:15)
avatar van Reijersen
Geheel akoestisch album van de ongelooflijk goede zangeres Maya Azucena. Gevoelig, maar af en toe ook lekker funky, ja hoe krijg je het voor elkaar. Verrassing van het jaar misschien wel (al hoorde ik het pas in 2008)

avatar van sq
sq
Reijersen schreef:
lekker funky,

Nog nooit van gehoord. Gaat op mijn tiplijst.

avatar van Chuck Taylor
Jazeker een goed album. Een paar hele mooie, gevoelige nummers en inderdaad een aantal wat meer funky. Lekkere soul met wat blues, funk en afrikaanse invloeden.

avatar van Jacktherapper
Verschrikkelijk goede stem, dit album gooit de lading stof van je schouders na een dag werken. Lekker.

avatar van sq
sq
Precies wat ik ook dacht, maar na een paar nummers gaat het snel bergafwaarts en bij Hallelujah werd ik zelfs een beetje verdrietig. Ik heb m nog wel verder afgeluisterd, maar dit zal nooit een topper worden bij mij.

avatar van Jacktherapper
Word sq, die Hallelujah had echt niet gehoefe joh!