Rotator - Choose Your Poison, Mine Is Hardcore!!! (2007)

Frankrijk
Electronic
Label: Peace Off

1. Dancehall Devastation (7:46)
  2. Get So ExXxcited (4:23)
  3. Ole Olew Junkyard Remix [Sickboy Junk 02 Remix] (5:49)
  4. New Breed (4:47)
  5. Untouchables (4:30)
  6. Labba Labba (4:27)
  7. Distorted Species (5:53)
  8. Meloko Dolomo (6:08)
  9. Black Flag (4:47)
  10. One Sharp Knife (5:37)
  11. Can't Sleep (5:11)
  12. Ouh Ahh, Fucking More! [Torsion Spot Live Version 2005] (5:14)
  13. Lewd Violence (1:59)
  14. Outro (0:31)
lambf
Heel erg lekker en gevarieerd album. O wacht even, dit is geen album, maar een samenraapsel van nummers over de tijd opgenomen en met 1 remix en een live nummer. Dat maakt deze cd ook erg afwisselend, maar dat is juist erg lekker. De tracks die uitspringen zijn: "Untouchables" vanwege het licht oosterse tintje, "Black Flag" vanwege de erg goeie franse zang en "Lewd Violence" vanwege de herkenbaarheid van andere nummers. Het beste nummer is "Black Flag", en van mij hadden de Fransen best wat meer Franstalige nummers erop mogen zetten. Desalnietemin erg lekkere cd, alleen ik twijfel nog tussen een 4,5* en een 5*.