Little Brother - Getback (2007)

Label: ABB

1. Sirens (4:12)

met Carlitta Durand

2. Can't Win for Losing (4:20)
  3. Breakin' My Heart (4:27)

met Lil' Wayne

4. Good Clothes (4:38)
  5. After the Party (4:53)

met Carlitta Durand

6. Extra Hard (4:09)
  7. Step It Up (3:30)
  8. Two Step Blues (3:42)

met Darien Brockington

9. That Ain't Love (4:24)

met Jozeemo

10. Dreams (3:46)
  11. When Everything Is New (6:32)
  12. System *
Rene1979
Wat is dit toch een heerlijk album. Vandaag weer ven meegenomen in de auto naar mijn werk. Volume op max en blazen die handel. Dikke beats van oa IllMind Khrysis en Denaund Porter! Ook Pooh en Phonte komen gewoon erg strak op dit cdtje zoals altijd

avatar van MJ_DA_MAN
MJ_DA_MAN schreef:
9th Wonder's productie (Breakin' My Heart) is opnieuw niet overtuigend. Maar sowieso: 9th Wonder + Lil' Wayne = .
Dit neem ik terug. Lil' Wayne is natuurlijk nooit goed (alhoewel hij slechter kan zijn) maar dit is een van de betere beats van 9th van de laatste jaren (kwestie van vaker luisteren). Niet dat 9th goed bezig is de laatste jaren verder.

avatar van Shelter
Duidelijk minder dan ouder werk, maar nog steeds ruim voldoende.
Good Clothes is wel lekker vrolijk nummertje die ik altijd kan opzetten.
Jaar geleden gechecked live in Rotown, gaven toch een leuke en vooral lange show weg. 3,5*

avatar van Weirdo Wizzy
Erg leuke cd van een ietwat alternatieve hiphopgroep

Overwegend positieve hiphop op dit schijfje. Bovendien hebben ze ook nog wel eens wat te melden wat ook wel eens fijn is. Eerlijke hiphop zonder al teveel bling bling taferelen. Dat mag ik wel

Bovendien zijn de mc's zeer prettig om naar te luisteren en de beats ook goed. Alleen maar positief dus

Uitschieters voor mij zijn Good Clothes (wat een heerlijke partytrack) en After The Party. Step It Up en Two Step Blues doen een klein beetje onder voor de rest in mijn ogen.

4 ster