Kesha - Gag Order (2023)

Alternatieve titel: GA⅁ OЯDER

Label: Kemosabe

1. Something to Believe In (3:29)
  2. Eat the Acid (4:02)
  3. Living in My Head (3:06)
  4. Fine Line (3:26)
  5. Only Love Can Save Us Now (2:34)
  6. All I Need Is You (3:01)
  7. The Drama (4:23)
  8. Ram Dass Interlude (1:14)
  9. Too Far Gone (2:16)
  10. Peace & Quiet (2:57)
  11. Only Love Reprise (1:15)
  12. Hate Me Harder (2:48)
  13. Happy (4:22)
avatar van S1998
Een nieuwe sound voor Kesha! Even wennen, niet helemaal my cup of tea. Staan zeker wel wel een paar mooie nummers op. Moet hem alleen iets vaker luisteren om er een beter beeld over te vormen.

Vond haar vorige album erg leuk, was wat meer fun en catchy, maar ik snap dat ze af en toe wat wil experimenteren.

avatar van Juul1998B
Leuke titel wel.

avatar van Style.Girl
Leuk, weer een nieuw album van Kesha! Haar vorige vond ik wat minder, maar de rest van haar albums zijn allemaal erg goed. Leuk dat ze aan het experimenteren is met verschillende stijlen sinds haar album Rainbow.

Niet elk nummer is even leuk, er zitten ook een aantal draken tussen. Vooral de Ram Dass Interlude en Only Love Reprise zijn nietszeggend. Living in My Head vind ik irritant en All I Need Is You en Too Far Gone vind ik saai, maar kunnen ermee door.

De rest van de nummers zijn allemaal erg leuk. The Drama en Peace & Quiet hebben lekkere beats. Happy is best een goede afsluiter, heel anders dan de rest en Something to believe in en Eat Acid zijn lekkere openingsnummer die in elkaar over lopen. Only love can save us now is ook een heerlijk nummer, je merkt dat dit meer is zoals we haar kennen.

Al met al een geslaagd album, beter dan haar vorige album (al ga ik die ook nog eens opnieuw beluisteren), maar slechter dan al haar ander werk.