Gipsy Kings - Greatest Hits (1998)

Frankrijk
Wereld
Label: Columbia

1. Djobi Djoba (3:25)
  2. Baila Me (3:45)
  3. Bamboleo (3:24)
  4. Pida Me La (3:17)
  5. Bem, Bem, Maria (3:04)
  6. Volare (Nel Blu di Pinto di Blu) (3:39)
  7. Moorea (4:01)
  8. A Mi Manera (Comme D'Habitude) (3:52)
  9. Un Amor (3:38)
  10. Galaxia (2:35)
  11. Escucha Me (4:37)
  12. Tu Quieres Volver (3:13)
  13. Soy (3:11)
  14. La Quiero (3:44)
  15. Allegria (2:48)
  16. Vamos a Bailar (4:55)
  17. La Dona (4:33)
  18. Medley (Bamboleo, Volare, Djobi Djoba , Pida Me La, Baila Me) (4:48)
avatar van Daan
Geweldig, wat een jeugdsentiment zeg. Toen ik klein was, toen draaide mijn pa dit altijd als we op vakantie waren in Spanje of Frankrijk. Deze cd maakt mij echt het gevoel alsof ik op vakantie ben. Als ik een nummer hoor van deze cd, dan moet ik meteen weer denken aan al die mooie vakantie's van vroeger. En natuurlijk zijn het ook stuk voor stuk prachtige nummers. Ik geef voor deze cd maar liefst 5 sterren en ik heb het een nummer 4 notering in mijn top 10 gegeven.

avatar van Kos
Kos
Tja, ik vind de Gypsy Kings ook best wel geweldig eigenlijk.

avatar van Daan
Kos schreef:
Tja, ik vind de Gypsy Kings ook best wel geweldig eigenlijk.
Iedereen maakt die fout, het is namelijk de Gipsy Kings

avatar van Tommeh
Komen ze uit Frankrijk? Ik dacht altijd Spanje..

Misschien niet helemaal de juiste plaats, maar ik ben op zoek naar een cd met daarop het volgende nummer: ALABINA & GIPSY KINGS - Ya habibi yalla. Op Amazon of google heb ik totnogtoe weinig resultaat. Iemand een idee?

Awel é vele maanden na de vraag kom ik toevallig op deze site terecht en heb ik een antwoord op de vraag de naam van het nummer waar Habbibi yalla inkomt noemt "como tu" van de Gipsy Kings & Alabina

Greets en waarschijnlijk ben je
er niets meer mee ma kom

avatar van HiLL
heerlijke cd!! anekdote: ben deze al twee keer kwijtgeraakt, terwijl ik hem nota bene twee keer heb gekregen

zal ik wachten tot ik hem weer krijg (3 x is...)

of zelf kopen?

EVANSHEWSON
Dit is een pure feestplaat van begin tot einde.
Méér dan deze plaat moet je volgens mij van deze band niet echt hebben, maar al hun dansbare sfeersongs staan er op en meer moet dat niet zijn.
Wordt je echt vrolijk van.

avatar van Kees Peter
Geweldig dit!