Vrij consistent qua sound, maar nog steeds geven songs als Jelly en Confusing The Issue me jeuk. Bij de langere tracks als Caught From The Air en How To Start A Day hoor ik de kwaliteit echter wel, ook al is het gewoon nog steeds niet helemaal mijn pakkie an. Daarvoor mis ik toch nog teveel echte songs en een zanger die me aanspreekt. De wat improvisatorisch aanvoelende mompelingen die hier voor zang moeten doorgaan trekken me gewoon veel minder in vergelijking met wat er op de eerste twee albums te horen was. Nu wel benieuwd naar wat het laatste album uit 2006 precies zal brengen.
Tussenstand:
1. Tasavallan Presidentti II
2. Magneettimiehen Kuolema
3. Milky Way Moses
4. Lambert Land
5. Tasavallan Presidentti