Black Lips - Good Bad Not Evil (2007)

Label: Vice

1. I Saw a Ghost (Lean) (2:09)
  2. O Katrina! (2:06)
  3. Veni Vidi Vici (2:28)
  4. It Feels Alright (2:42)
  5. Navajo (2:38)
  6. Lock and Key (2:47)
  7. How Do You Tell a Child That Someone Has Died (2:26)
  8. Bad Kids (2:50)
  9. Step Right Up (2:51)
  10. Cold Hands (2:24)
  11. Off the Block (1:38)
  12. Slime and Oxygen (2:40)
  13. Transcendental Light (6:02)
in bestelling!

nog altijd!

Hee, wat een leuk plaatje is dit!

O Katrina is alvast geweldig! Waar lijkt dit nou op? Het is natuurlijk zo retro als maar kan. Ik hoor veel Stooges maar ook wel een beetje 13th floor elevators.

Leuk!

avatar van Jlyneplastik
superleuk plaatje iets minder ruig geluid dan ik gewend ben maar absoluut alweer een aanradertje van de jongens van the black lips

supergoeie plaat dit!! inderdaad katrina is erg goed... lekker rauw geluid hebben die gasten! een 4,5!

avatar van beruk
Ik vind het ook helemaal ok, lekker gruizige lo-fi!

avatar van Dielie
hmm, ik vind hem toch teleurstellend, ik mis ook het ongepolijste van de voorgaande platen, paar sterke nummers maar ook nogal wat saaie, nog niet overtuigd

Prachtig album. Ik was er na de eerste luisterbeurt al helemaal weg van. De nummers zijn stuk voor stuk meesterwerkjes.

Kleine 4* wat een geweldig leuk album is dit zeg, weining stemmen ook. Vraagt om meer.

avatar van sean leonard
Enorm energiek album Lekkere rauwe stemmen ook. 4*

avatar van Lepel
Zo puur als donkere chocoloade. Groffe rock & roll met grappige teksten. Countryballad 'How do you tell a child that someone has died' steekt de draak met het populairste Amerikaanse muziekgenre. 'Oh Katrina' personificeert de orkaan. Zo moeten de Stones in hun beginjaren hebben geklonken, toen ze nog niet een grijze karikatuur van zichzelf waren.

Aloanator
Ik vind het een vrij teleurstellend album. Met hoge verwachtingen had ik het hele album gedownload, maar na alle bagger gedelete te hebben, bleven er maar 3 nummers over (It Feels Alright, Navajo & O Katrina), waarvan ik alleen O Katrina een echt lekker nummer vind. 2*

cool! leuk album die je in je cd-speler doet als je hipsters over de vloer hebt. Die gaan hier hard op..

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Echt een band die vooral live uit de verf komt, album met diverse meezingers waarvan Bad Kids en Oh Katrina de bekendste zijn.