Aviations - Luminaria (2023)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Prelude (3:09)
  2. Cradle (7:24)
  3. Safehouse (5:00)
  4. Legend (6:02)
  5. La Jolla (5:04)
  6. Pinenut (5:46)
  7. Pure (7:07)
  8. Where We’ve Been (3:58)
  9. Coma (10:44)
  10. Blink (9:22)
avatar van Ayreonfreak
Aardig album met de nodige groeipotentie. De komende weken vaker luisteren. Veel invloeden te bespeuren, die niet altijd logisch te verklaren zijn. Maar ook weer wel. Bijvoorbeeld Tesseract, Haken en Periphery, terwijl er maar een paar echte vergelijkingen zijn te maken met die bands.

avatar van ABDrums
Ayreonfreak schreef:

Ik beveel je Outliers van Retrospect ook van harte aan. Toentertijd mijn kennismaking met deze band via mijn drumleraar waar ik compleet door omver werd geblazen.