John Barry - Indecent Proposal (1993)

Score
Label: MCA

1. The Pretenders - I'm Not in Love (3:50)
  2. Vince Gill - What Do You Want the Girl to Do (5:08)
  3. Dawn Thomas - If I'm Not in Love with You (3:39)
  4. Seal - Out of the Window (5:35)
  5. Bryan Ferry - Will You Love Me Tomorrow (4:16)
  6. Sheena Easton - The Nearness of You (3:17)
  7. In All the Right Places (5:42)

met Lisa Stansfield

8. Instrumental Suite from Indecent Proposal (25:22)
  9. Roy Orbison - A Love So Beautiful (3:31)
neo (crew)
Een van de mooiere scores van Barry, omgegoten in een spectaculaie suite voor de cd uitgaven. Zoals vast met wel meer scorefans, was het verbazingwekkend om erachter te komen dat de ene echte Barry track een 25 minuten durende suite was.

De suite kent een onvoorstelbare mooie langzame progressie van lichte dramatisch muziek, met een soms wat sensueel karakter. Een vrij reguliere score van Barry, die toch erg raakt en een ontspannende ervaring is. 4.5 sterren

avatar van Thunderball
Goh! Dit wist ik niet, nu krijg ik meteen spijt dat ik hem nooit gekocht heb. Sterker nog: ik heb destijds de cd singel gekocht omdat daar ook een stukje van Barry opstond!

Dat nr van Sheena Easton is dat nou dat dertiger jaren nr wat ook regelmatig de laatste jaren door Keith Richards vd Stones live gezongen wordt?