Molly Hatchet - The Deed Is Done (1984)

Label: Epic

1. Satisfied Man (5:01)
  2. Backstabber (4:17)
  3. She Does She Does (6:14)
  4. Intro Piece (1:15)
  5. Stone in Your Heart (4:18)
  6. Man on the Run (4:14)
  7. Good Smoke and Whiskey (3:37)
  8. Heartbreak Radio (3:31)
  9. I Ain't Got You (2:32)
  10. Straight Shooter (3:54)
  11. Song for the Children (2:31)
Kingsnake
Deze is gewoon slecht.

Keyboardgestuurde bas en drums, saxofoonsolo's, koortjes en meer dan 75% is geschreven door anderen.
Zelfs de gitaren klinken niet door de pop-mix heen.

Satisfied Man is nog wel een lekker nummer, maar doe die maar liever als liveversie.

Verschrikkelijke AOR van het allerslechtste soort.
Laat je niet afleiden door de vette hoes.
Vermijdt deze plaat at all costs!

Ozric Spacefolk
Ook al is dit een wanstaltige plaat. Southern pop/party metal met synths en drumcomputers.

Er staan 3 songs op, die ik erg gaaf vind: Satisfied Man, She Does, She Does en Stone in Your Heart. De rest is echt slecht, heel slecht....

avatar van Mssr Renard
Dit is toch wel mijn favoriete haat-plaat.
Niets aan deze plaat is de moeite waard.

Stone in Your Heart en Statisfied Man die redelijke poprockers zijn, staan in veel betere versies op Double Trouble Live.

Verder is het om te huilen hoe slecht deze plaat is. Kapotgeproduceerd door Terry Manning die vakkundig alle ziel uit deze band heeft geperst. De band was populairder dan ooit. Hoe kan dat dan toch?

Is er uberhaupt iemand die dit ding goed vind?