will.i.am - Songs About Girls (2007)

Label: A&M

1. It's Over (4:00)
  2. Heartbreaker (5:27)

met Cheryl Cole

3. I Got It from My Mama (4:01)
  4. She's a Star (3:47)
  5. Get Your Money (5:24)
  6. The Donque Song (4:29)

met Snoop Dogg

7. Impatient (4:17)

met Dante Santiago

8. One More Chance (4:24)
  9. Invisible (3:56)
  10. Fantastic (3:25)
  11. Fly Girl (4:46)
  12. Dynamite Interlude (1:19)
  13. Ain't It Pretty (4:35)
  14. Make It Funky (3:59)
  15. S.O.S. (Mother Nature) (4:17)
  16. Mama Mia (3:39)
  17. Spending Money (3:56)
  18. Damn Damn Damn (4:30)
avatar van psychonaatje
AzurixXx schreef:
Het feit blijft dat sinds Will heeft gezegd dat de cd's "uit" zijn en dat alles digitaal moet gaan, de fysieke verkoopcijfers van singles aanzienlijk zijn gedaald (en dit is niet ergens opgeschreven, maar dit is een feit ). Hij heeft dus zeker grote invloed op muziekgebied.

De verkoopcijfers van singles dalen al jaren en jaren (net als dat de singles zich al jaren en jaren op een steeds jonger wordend publiek richten), net als de verkoopcijfers van cd's. Je hoeft echt geen groot genie te zijn om te voorspellen dat die trend zich doorzet. Op het gebied van de producerkwaliteiten van de heer Will.I.Am ben ik het eens met BoordAppel. Ik vind dit en dit bijvoorbeeld nog steeds behoorlijk goed geproduceerd nummers. De man kan het wel, maar verdient liever veel geld met oversimplistische liedjes.

avatar van moedermaria91
Zat een 'A' voor de 'Girls' in de titel en je komt uit bij een topalbum, in tegenstelling tot dit pijnlijke..

avatar van Snowblood

avatar van waxs
Snowblood schreef:
"leleladies...how do you got that body?"

I got it from ma momma...

Baltasound
waxs schreef:

I got it from ma momma...

ik vind de black eyed peace niet cool, maar william langzamerhand wel:) 4* lekker album

avatar van nr9StefanoTorres
1,5
tsjesussss wat een saai en triest album joh poee , gaat echt nergens over. en die single dan 'i got it from my mam' whaha wat een grap als producer heeft wel wat lekkere beats voor andere gemaakt maar op dit album had hij geen zin ofzoo en heel album met hem is iets teveel van het goede 1.5*

tuktak
ik heb het album geluisterd en had er moeite mee om niet te skippen. helaas is dit album ook nog eens een dik uur lang. er is geen enkel nummer wat boeiend genoeg is om nog een keer willen te luisteren, dus deze cd gaat mooi de virtuele prullenbak in.

Ik vind het een lekker wegluisterend album.

Heerlijk om in de bus of thuis even naar te luisteren. De single "I Goth it From My Mama" vind ik eigenlijk gewoon het slechtste nummer van dit album, terwijl nummer 12 en 14 ook niet echt hoogstaand zijn. De rest is gewoon heerlijke muziek, waar je uiteraard van moet houden want de teksten blijven veelal simpel en zonder een echte "boodschap". Dit met uitzondering van het nummer SOS waarin hij zijn zorgen kenbaar maakt over het broeikaseffect etc. Je kunt dit album maken of kraken, ik maak hem.

Ik had laatst op de radio "One More Chance" gehoord.. leuk nummertje

avatar van Reijersen
Gewoon weer een erg cathcy album van Will.I.Am. Het klinkt inderdaad commercieel en af en toe wat goedkoop, maar de kwaliteit klinkt er zo nu en dan ook wel doorheen. Hou het nochtans op 3 sterren.

avatar van Esther_ke
Tof album, leuke teksten en nummers vol ritme. Ik moet zelf toegeven dat ik tijdens het beluisteren van dit album zelfs ben recht gesprongen en beginnen dansen

Mijn favoriete nummers van dit album: Over, Heartbreaker, I Got It From My Mama, …

avatar van GiRlS AlOuD FaN
Heartbreaker (ft Cheryl Cole

avatar van catdog
"Impatient" is toch wel een vrij goed nummer. Doet me sterk denken aan iets wat Daft Punk zou doen in hun Discovery tijd.
De wat langzamere versie van dit nummer wordt gebruikt als beat in "American Boy" van Estelle, wat nu een hit is.

avatar van PeaBody_4Life
Echt een goed album. Heb het saterday gehaalt . Check interview from Will.I.Am uit op zijn space. Hij verteld over de liedjes can Songs 'bout Girls.
Mijn fav. nummr vn dit album is Fantastic reminds me from somemone that's why I like his album.; It's 'bout relationshpz. Like the way he write. Exept I got it from my Mama don't like itt_)

srry for the English part. engls vint ik prettiger. Ik woon niet in netderland

Snowblood

[permalink] geplaatst op 5 oktober 2007, 23:49 uurI got it from my mama... zag hem net op MTV... hoe verzin je het... "leleladies...how do you got that body?"

YOu Are SOOOO right

5. Mama Mia

En dan een 0,5 geven ?

avatar van kaztor
I Got It From My Mama...

Het zoveelste bewijs dat het collectief BEP alles bij elkaar gewoon kut is.

88Fabian
Fantastische nummers staan hierop.nummers als:Heartbreaker,she's a star,one more chance.zijn fantastisch.Dit is beter dan het zoveelste hip/hop album.

avatar van Shelter
1,0
@88Fabian, dat je een echte BEP-fan bent is nu wel duidelijk en hoewel ik je mening over het algemeen niet deel (behalve Behind the Front wat ik wel een redelijk album vind) vind ik je enthusiasme voor ze wel lollig. Maar dat toekomstige sound van hiphop/beter dan usual hiphop/beter dan zoveelste hiphop album, dat is gewoon irritant .... ik heb namelijk het idee dat je echt weinig hiphop kent gezien je stelling dat de meeste alleen maar schelden in hun teksten en het over gangsta's en bitches gaan. Ook kwa beats en dergerlijke is er zoveel meer en vooral zoveel creatiever werk of zelfs beter werk (op zijn minst gelijkwaardig in jouw ogen gok ik) dan BEP.