The Fire Theft - The Fire Theft (2003)

Label: Rykodisc

1. Uncle Mountain (4:03)
  2. Waste Time Segue (1:02)
  3. Oceans Apart (4:15)
  4. Chain (3:43)
  5. Backwards Blues (2:46)
  6. Summertime (4:01)
  11. It's Over (4:01)
  12. Carry You (4:22)
  13. Sinatra (14:49)
avatar van Sammy
Na Sunny Day Real Estate (dan ken ik alleen How it feels... en The Rising Tide), vind ik ook dit geweldig mooi. Die stem is echt prachtig en de muziek doet daar niet aan onder. Ik krijg bij bovengenoemde twee cd's en bij deze cd veelvuldig kippenvel. Stem van 4 naar 4.5*

avatar van Yak
Yak
Eén van die platen die ik al zeker een jaar in huis heb, maar nog geen enkele keer serieus heb beluisterd.

Mijn goede voornemen voor 2005: aandacht schenken aan mijn collectie, verdomme!

Ik heb dat ook hoor... Een paar keer geluisterd, kwartje viel niet en vervolgens nooit meer naar omgekeken. Misschien moet ie maar 's in de herkansing.

avatar van blonde redhead
Snap niet dat iemand dit slecht kan vinden. Dit is zo'n ongelovelijk goed album.

avatar van Helicon
Via Ebay gekocht als probeersel. Het kan mij nog niet echt boeien deze muziek.
Wie weet na een aantal extra luisterbeurten.

avatar van freakey
Hemels...

avatar van Huygens
Ligt in het verlengde van de laatste 2 Sunny Day platen en is (bijna) even goed. Jeremy Enigk kan weinig fout doen lijkt het. Wat een stem en gevoel voor fraaie melodieën heeft die man.

avatar van Parlotones
Geweldige muziek, dit is voor mij één die op de bovenste plank blijft liggen. Met het fantastische Sinatra van bijna 15 min. Heb ook een album van Sunny Day Real Estate genaamd How it feels to be something on maar daar heb ik helemaal niks mee.