Mannequin Pussy - I Got Heaven (2024)

Punk / Rock
Label: Epitaph

1. I Got Heaven (2:58)
  2. Loud Bark (3:03)
  3. Nothing Like (4:09)
  4. I Don't Know You (3:44)
  5. Sometimes (3:27)
  6. Ok? Ok! Ok? Ok! (2:11)
  7. Softly (3:26)
  8. Of Her (1:33)
  9. Aching (1:27)
  10. Split Me Open (4:01)
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Op BKS én een knaller van een recentie op Pitchfork (https://pitchfork.com/reviews/albums/mannequin-pussy-i-got-heaven/). Dit moet ik maar eens even gaan checken.

avatar van SilverGun
Bizar laag gemiddelde hier. Alvast één van m’n favorieten van 2024. Heerlijk energierijk en gevarieerd geheel in slechts een klein half uur.

avatar van Tommoo
Eens met SilverGun. Stem het 🆙 dan

avatar van outoftheblue
Na de eerste luisterbeurten had zangeres Maris Dabice mij nog niet voor zich gewonnen. Behalve bij Nothing Like, voor mij, de hitsingle voor mij van het album, kwam de rest op mij over als een plaat vol met geschreeuw en weinig wol want muzikaal vernunft. Nu na een paar pogingen moet ik toegeven dat tracks als I Don't Know You, I Got Heaven en Splt Me Open volstaan van verlangen, tragiek en angst wat voor mij de weg vrijmaakte voor een hoger gemmidelde want ik hoor nu punkrock in zijn puurste vorm. Een knap staaltje van de Phillyrockers!