Feeder - Yesterday Went Too Soon (1999)

Label: Wind-up

1. Anaesthetic (3:50)
  2. Insomnia (2:54)
  3. Picture of Perfect Youth (3:46)
  4. Yesterday Went Too Soon (4:20)
  5. Waiting for Changes (2:44)
  6. Radioman (3:37)
  7. Day in Day Out (3:39)
  8. Tinsel Town (4:29)
  9. You're My Evergreen (3:24)
  10. Dry (4:24)
  11. Hole in My Head (2:58)
  12. So Well (4:03)
  13. Paperfaces (4:29)
  14. Bubblehead * (3:55)
avatar van ZERO
Wat men ook zegt over de nieuwe albums, voor mij persoonlijk blijft dit het beste feeder-album. Geen enkel minder nummer staat erop. Vooral het titelnummer van de cd vind ik erg goed. 4.5*

Feeder
Het beste album van Feeder ? Ik weet het nog zo niet, er is te weinig samenhang, alhoewel het niveau vrij constant blijft. Het is een beetje schipperen tussen de periode swim/polythene en echo park. Het voordeel tegenover echo park is dat je op deze cd niet meteen kan praten over banale nummers, het zit goed, het klinkt goed... maar het kan niet hetgene met me doen als swim (voor mij nog steeds het beste wat feeder ooit voortgebracht heeft). Nu ja... ik raad de mensen die geïntereseerd zijn in feeder of gewoon in goeie rock muziek aan om deze plaat eens te proberen, ik schat de kans klein in dat het zal tegenvallen.

Heerlijke plaat van Feeder. Het luistert lekker weg in tijden van binnen blijven. De perfecte mix tussen het wat stevigere geluid en de meer ingetogen kant.