Oasis - Cigarettes & Alcohol (1994)

Label: Creation

1. Cigarettes & Alcohol (4:49)
  2. I Am the Walrus [Live at Glasgow Cathouse June '94] (8:15)
  3. Listen Up (6:39)
  4. Fade Away (4:13)
avatar van kaztor
Geweldige Oasis single met b-kantjes die m.i. sterker zijn dan de a-kant, en dat is ook een zeer goed nummer.

4,5.

Father McKenzie
Hun Beatles cover is lang niet slecht, maar nothing beats the original van Lennon in dit geval...

metronomy
Ik hou meer van de cover dan van het origineel vooral de tsjoo-tsjoo-aaa van Liam vind ik beter.

Cigarettes & Alcohol blijft een klassieker en de andere twee zijn niet meteen mijn favoriete nummers, maar wel van aanvaardbaar niveau

zicos
Hele brute hoes

Heel aardige cover van Walrus.

Ook Fade away zeer de moeite waard.

Sowieso waren de "B-kanten" van Oasis de moeite waard.

Daar waar ik de "a-kant" van deze single niet zo sterk vindt, zijn de extra track juist erg leuk!