Larry Heard - Love's Arrival (2001)

Electronic / Dance
Label: Track Mode

1. Praise (7:24)
  2. Riverside Drive (6:06)
  3. Deja Vu (7:02)
  4. Dew Drops (6:23)
  5. Another Night (5:17)

met Shelby Johnson

6. When I Think of You (6:07)
  7. To Try (5:30)
  8. Love's Arrival [Dub] (6:44)
  9. Missing You [Jazz Cafe Mix] (6:38)
  10. Havana (6:16)
  11. Until the Last Goodbye (6:32)
  12. Direct Drive (7:11)
avatar van John Doe
Klasse deep house plaat. Ontzettend sterke basische productie en mooie soulvocalen van Larry Heard zelf. De nummers volgen heel mooi op elkaar.

Deep house heeft sowieso een dikke band met jazz en mooi jazzy is ook deze plaat. Love's Arrival straalt daadwerkelijk veel warmte en liefde uit. Schromelijk overkeken.

avatar van The Voice
Superplaat, heerlijke tunes en warme vocalen. Eigenlijk zoals ik van Larry Heard gewend ben.

avatar van PEN15
Jeetje. Moet dit nou echt allemaal zo lang duren? De gemiddelde speelduur van een liedje is 6 minuten en dat vol met eentonige samples en weinig variatie. Er is daarnaast wat zang, maar het klinkt erg droog hoor. In nr 1 en 3 zit wel redelijke samples die goed kunnen gaan spoken, maar die overdreven langdradigheid maakt dit niet iets dat ik voor mijn plezier ga opzetten. Ik vond het al een hele kluif om hem helemaal uit te zitten.