Billy Joel - Piano Man (2004)

Alternatieve titel: The Very Best Of

Label: Columbia

1. Tell Her About It (3:50)
  2. Uptown Girl (3:16)
  3. Don't Ask Me Why * (2:57)
  4. Piano Man (4:30)
  5. New York State of Mind (6:02)
  6. The River of Dreams (4:06)
  7. It's Still Rock and Roll to Me (2:56)
  8. We Didn't Start the Fire (4:29)
  9. Goodnight Saigon (6:59)
  10. My Life (3:49)
  11. She's Always a Woman (3:19)
  12. She's Got a Way (3:01)
  13. Scandinavian Skies * (5:57)
  14. Scenes from an Italian Restaurant (7:34)
  15. An Innocent Man (5:18)
  16. Movin' Out (Anthony's Song) (3:28)
  17. Only the Good Die Young (3:53)
  18. All About Soul (4:15)
  19. Honesty (3:51)
  20. Just the Way You Are (3:18)
totale tijdsduur: 1:17:54 (1:26:48)
avatar van Madjack71
Hier staan toch wel een aantal pareltjes van songs op.
Deze beste man heeft mooie dingen gedaan, alsook wat d'r in en d'r uit muziek gemaakt.
Maar dit is een leuke verzamelaar.
Alleen echt fotogeniek is hij niet.

Op mijn versie ontbreken Don't Ask Me Why en Scandinavian Skies; Scenes staat er wel op.

avatar van ZERO
Ik ben geen echte kenner van Billy Joel, maar hou wel van z'n singles. Beetje een guilty pleasure, als je het zo mag noemen.

Deze verzamelaar omvatte zowat alles wat ik kende, en zowat alles wat erop staat, vind ik ook goed. Snel aangekocht dus! De enige twee nummers die ik mis, zijn James en Leningrad. Maar een compilatie zal altijd persoonlijke favorieten ontbreken hé ...

De mijne heeft trouwens dezelfde tracklisting als knight4 aangeeft.