The Beatles - The Early Beatles (1965)

Label: Capitol

1. Love Me Do (2:18)
  2. Twist and Shout (2:32)
  3. Anna (Go to Him) (2:54)
  4. Chains (2:23)
  5. Boys (2:22)
  6. Ask Me Why (2:23)
  7. Please Please Me (1:58)
  8. P.S. I Love You (2:02)
  9. Baby It's You (2:36)
  10. A Taste of Honey (2:01)
  11. Do You Want to Know a Secret (1:52)
avatar van gijs van e.
Dit is 'm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is de eerste van de vele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar van rkdev
de eerste van vele wat ?

avatar van Toon1
compilaties.

avatar van Arrie
Dit is wel een rare, want al deze nummers staan ook al op hun debuut Please Please Me. Wel een hele nutteloze compilatie.

Pieter Paal
In Amerika werd dit volgens mij toch wel als een regulier album gezien.
Het Amerikaanse Vee Jay-label album 'Introducing' uit 1964 was ook al 'Please Please Me', maar dan min 2 tracks en hier ontbreken er zelfs 3: 'I saw her standing there', 'Misery' en 'There's a place'. 'I saw her ...' stond al op 'Meet The Beatles!'.
De boodschap op de voorzijde 'Now on Capitol' is natuurlijk waar.
Op de voorzijde de foto van de achterzijde van 'Beatles For Sale' uit 1964. Deze foto werd ook her-gebruikt voor de Duitse compilatie 'Beatles' Greatest'.
Waarom niet 'Please Please Me' gewoon als 14 tracks uitbrengen? is mij bij deze Amerikaanse release niet helemaal duidelijk.