James - 1997 Singles & B-Sides (2023)

Label: Mercury

1. She's a Star (3:44)
  2. Chunny Pops (5:00)
  3. Fishknives (3:54)
  4. Van Gogh's Dog (4:09)
  5. Tomorrow (3:44)
  6. Gone Too Far (3:05)
  7. Honest Pleasure (3:29)
  8. All One to Me (3:19)
  9. Waltzing Along [Single Version] (3:37)
  10. Your Story (4:58)
  11. Where You Gonna Run? (4:35)
  12. Long to Be Right (3:16)
  13. Thursday Treatments (3:09)
  14. She's a Star [Dave Angel's Pat Remix] (5:29)
  15. Tomorrow [Full On Vibe Mix] (7:06)
  16. Waltzing Along [Disco Socks Remix] (7:31)
  17. She's a Star [Andrea's Biosphere Dub] (7:08)
  18. Tomorrow [Archive Mix] (7:36)
  19. Waltzing Along [Flytronix Remix] (7:42)
  20. Tomorrow [Droppin' Cake Mix] (6:26)
  21. Waltzing Along [Havin' It Rock Opera Mix] (6:37)
  22. Come Home [Weatherall Remix / Skunk Weed Skank Mix] (8:29)
avatar van vigil
Ik heb hele stapels met cd-singles van James thuis liggen. Sommige singles kwamen in drie variaties uit welke je dan weer in een kartonnetje kon stoppen. Alle drie uiteraard met een verschillende tracklist (al bleef t 1ste nr, de single, veelal dezelfde versie).

En nu keurig achter elkaar, minder charme maar wel handiger

1997 is een sterk James jaar, er komen overigens nog meer jaren uit.

avatar van Timk
Ik ken ze eerlijk gezegd alleen van “Le Petite Mort” uit 2014. (Die ik ooit kocht vanwege de gave hoes) Nooit geweten dat ze een toch wel behoorlijke discografie hebben. Toch eens wat meer verdiepen in James.

Geweldige band van begin tot eind, een uitstekend James jaar het was, more to follow dus laat maar komen. Tomorrow was, is en blijft een wereldnummer. Te Engels voor hier ten lande. Waarlijk een gemis. En mooi, nog steeds meer dan relevant.