Boris Blank - Resonance (2024)

Zwitserland
Electronic
Label: IAN

1. Vertigo Heroes (Part I) (3:44)
  2. Resonance (3:53)
  3. Ninive (5:07)
  4. Time Bridges (6:06)
  5. Defying Gravity (5:44)
  6. Angel Base (4:01)
  7. Elements of Life (5:15)
  8. Respiro di Mare (4:23)
  9. Najade (3:23)
  10. North of Eden (9:40)
  11. Vertigo Heroes (Part II) (5:12)
  12. Mirage (3:38)
avatar van Broem
Nieuw album van de ene helft van het Zwitserse duo Yello. Volgens mij zijn 3e solowerk. Altijd een ‘sonic’ feestje om naar te luisteren. De geluidskwaliteit is wederom fantastisch. Dit album zit minder vol met testosteron als zijn werk met Yello. Opvallend lekkere, soms ambientachtige liedjes die een fraai geheel vormen. Wel doorspekt met fraaie geluidjes enzo. I luv it. Helemaal goed van Boris.

avatar van Leptop
Klinkt weer als een klok dit album.

avatar van WVTRVE
Best wel tof dit. Grappig genoeg klinkt het modern en oubollig tegelijkertijd, wat het extra filmisch maakt. Als ik m'n ogen dicht doe zit ik zo in de cinema.

avatar van Manfield
Afgelopen tijd zoveel gedraaid, dat ik om die reden een halfje erbij doe. Mijn favorieten zijn: Vertigo Heroes part 1 en 2, defying Gravity en North of Eden. Een goede soundtrack voor deze grijzige dagen..

avatar van dikken
Gewelding. Vooral in surround