Signal - Robotron (2007)

Duitsland
Electronic
Label: Raster-Noton

1. Intro (Monsator) (1:12)
  2. Ermafa (3:32)
  7. Rawema (3:41)
  8. Datasette (0:23)
  9. Sporett (3:10)
  10. Epirex Motor (4:18)
  11. Wismut [Version] (7:15)
avatar van John Doe
Lekker minimaal ritmisch bleep/glitch album op het beruchte label wat in dit soort werken gespecialiseerd is. Ligt lekker in het gehoor (voor de ietwat experimentele liefhebbers dan wel) en voelt solide aan.

ik heb het album centrum ook op raster noton in de static series uit 2000. Ik ga deze eens zoeken.

avatar van essence
Ik heb al wat dingen uit de Raster-Noton stal geprobeerd en ik moet zeggen dat deze klinische soort van electronica mij maar matig kan boeien. Ook deze trekt mij niet over de streep.
Ik heb ook het gevoel dat dit subsubgenre ook heel duidelijk afgelijnd is en dat er weinig ruimte is voor 'buiten de lijntjes kleuren'.